სსსმ მოსწავლეთა შეფასება
მოსწავლე გიორგი რ. 0—1-4
კლასი 9 1—5-7
საგანი რუსული ენა
2—8-10
მასწავლებელი კლავდია ბულკათი
რიცხვი
|
აქტივობა
|
ქულა
|
კომენტარი
|
25.09.2017
|
ხმოვანი ასო-ბგერები.
ასოების მოხაზულობის შესწავლა ნიმუშის მიხედვით
|
1
|
შეუძლია ნიმუშის მიხედვით წერა, გადაწერა, მაგრამ დამოუკიდებლად ვერ
ახერხებს.
|
8.10.2017
|
ხმოვანი ასო- ბგერების წერა და წარმოთქმა.
აუდიო სა ვიდეომასალის გამოყენაბა.
ნასწავლი ასოების ამოცნობა სიტყვებში.
|
1
|
შეუძლია
ბგერების წარმოთქმა და განმეორება, მაგრამ ერთმანეთში
ერევა.
|
15.10.2017
|
ხმოვანი ასო- ბგერების წერა და წარმოთქმა. სიტყვების შესწავლა ნასწავლი
ასოებზე
|
0
|
წერს სიტყვებს, მაგრამ ვერ კითხულობს.
|
22.10.2017
|
თამაში: „იპოვე ასო“
მოსწავლემ უნდა იპოვოს დასახელებული ასო ბარათებში, რომლებზეც გამოსახულია
ანბანის ყველა ასო.
|
1
|
ხალისით ერთვება ამ აქტივობაში,
შეუძლია იპოვოს ბარათზე ასო, ხშირად ერევა ერმანეთში.
|
29.10.2017
|
„ასოს ხატვა“
მასწაცლებლის თხოვნით სამუშაო რვეულში მოსწავლე „ხატავს“ თანხმოვან ასო-ბგერებს
|
1
|
შეუძლია კარგად მოხაზოს, „დახატოს“ ასოები.
|
12.11.2017
|
გადაწარა. მოსწავლე იწერს დაფიდან ნასწავლ ასოებზე დაწერილ სიტყვებს,
მოკლე ფრაზებს
|
1
|
შეუძლია დაფიდან გადაწერა, მაგრამ უშვებს შეცდომებს.
|
19.11.2017
|
შემაჯამებელი სამუშაო #1
მოცემული სიტყვებიდან უნდა ამოარჩიონ
ამა თუ იმ ასოზე დაწყებული სიტყვა და ჩაწერონ რვეულში.
|
1
|
შეუძლია სხვადასხვა ასოზე ჩაწეროს სიტყვები მცირე შეცდომებით.
|
26.11,2017
|
მარტივი სიტყვების შესწავლა (здравствуй,
до свиданья, меня зовут და ა.შ.) თემაზე „გაცნობა“.
|
1
|
შეუძლია გაიმეოროს ახალი სიტყვები,მაგრამ უჭირს დამახსოვრება.
|
სსსმ
მოსწავლეთა შეფასება
მოსწავლე რუსუდან კ. 0—1-4
კლასი 9 1—5-7
საგანი რუსული ენა
2—8-10
მასწავლებელი კლავდია ბულკათი
რიცხვი
|
აქტივობა
|
ქულა
|
კომენტარი
|
25.09.2017
|
ხმოვანი ასო-ბგერები.
ასოების მოხაზულობის შესწავლა ნიმუშის მიხედვით
|
1
|
შეუძლია ნიმუშის მიხედვით წერა, გადაწერა, მაგრამ დამოუკიდებლად ვერ
ახერხებს.
|
8.10.2017
|
ხმოვანი ასო- ბგერების წერა და წარმოთქმა.
აუდიო სა ვიდეომასალის გამოყენაბა.
ნასწავლი ასოების ამოცნობა სიტყვებში.
|
0
|
არ შეუძლია ბგერების წარმოთქმა და განმეორება, ერთმანეთში
ერევა.
|
15.10.2017
|
ხმოვანი ასო- ბგერების წერა და წარმოთქმა. სიტყვების შესწავლა ნასწავლი
ასოებზე
|
0
|
უჭირს წერა სიტყვების, ვერ კითხულობს.
|
22.10.2017
|
თამაში: „იპოვე ასო“
მოსწავლემ უნდა იპოვოს დასახელებული ასო ბარათებში, რომლებზეც გამოსახულია
ანბანის ყველა ასო.
|
1
|
ხალისით ერთვება ამ აქტივობაში,
შეუძლია იპოვოს ბარათზე ასო, ხშირად ერევა ერმანეთში.
|
29.10.2017
|
„ასოს ხატვა“
მასწაცლებლის თხოვნით სამუშაო რვეულში მოსწავლე „ხატავს“ თანხმოვან ასო-ბგერებს
|
1
|
შეუძლია
მოხაზოს, „დახატოს“ ასოები.
|
12.11.2017
|
გადაწარა. მოსწავლე იწერს დაფიდან ნასწავლ ასოებზე დაწერილ სიტყვებს,
მოკლე ფრაზებს
|
1
|
შეუძლია დაფიდან გადაწერა, მაგრამ უშვებს შეცდომებს.
|
19.11.2017
|
შემაჯამებელი სამუშაო #1
მოცემული სიტყვებიდან უნდა ამოარჩიონ
ამა თუ იმ ასოზე დაწყებული სიტყვა და ჩაწერონ რვეულში.
|
1
|
შეუძლია სხვადასხვა ასოზე სიტყვების
ამოწერა, მაგრამ უშვებს შეცდომებს.
|
26.11,2017
|
მარტივი სიტყვების შესწავლა (здравствуй,
до свиданья, меня зовут და ა.შ.) თემაზე „გაცნობა“.
|
1
|
შეუძლია გაიმეოროს ახალი სიტყვები,მაგრამ უჭირს დამახსოვრება.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий