ისგ-ს განხორციელების მონიტორინგი

                                                 სსსმ მოსწავლეთა შეფასება
    მოსწავლე        გიორგი რ.                                                                                           0—1-4
    კლასი                           9                                                                                                                                                                         1—5-7
     საგანი              რუსული ენა                                                                                                  2—8-10
    მასწავლებელი     კლავდია ბულკათი
   
რიცხვი
                        აქტივობა
ქულა
              კომენტარი

25.09.2017
ხმოვანი ასო-ბგერები.
ასოების მოხაზულობის შესწავლა ნიმუშის მიხედვით
        
     1
შეუძლია ნიმუშის მიხედვით წერა, გადაწერა, მაგრამ დამოუკიდებლად ვერ ახერხებს.
8.10.2017
ხმოვანი ასო- ბგერების წერა და წარმოთქმა.
აუდიო სა ვიდეომასალის გამოყენაბა.
ნასწავლი ასოების ამოცნობა სიტყვებში.

     1
შეუძლია ბგერების წარმოთქმა და განმეორება, მაგრამ ერთმანეთში
ერევა.
15.10.2017
ხმოვანი ასო- ბგერების წერა და წარმოთქმა. სიტყვების შესწავლა ნასწავლი ასოებზე


      0
წერს სიტყვებს, მაგრამ ვერ კითხულობს.
22.10.2017
თამაში: „იპოვე ასო“
მოსწავლემ უნდა იპოვოს დასახელებული ასო ბარათებში, რომლებზეც გამოსახულია
ანბანის ყველა ასო.

      1
ხალისით ერთვება ამ აქტივობაში,
შეუძლია იპოვოს ბარათზე ასო, ხშირად ერევა ერმანეთში.
29.10.2017
„ასოს ხატვა“
მასწაცლებლის თხოვნით სამუშაო რვეულში მოსწავლე  „ხატავს“ თანხმოვან ასო-ბგერებს

     1
შეუძლია კარგად მოხაზოს, „დახატოს“ ასოები.
12.11.2017
გადაწარა. მოსწავლე იწერს დაფიდან ნასწავლ ასოებზე დაწერილ სიტყვებს, მოკლე ფრაზებს

    1
შეუძლია დაფიდან გადაწერა, მაგრამ უშვებს შეცდომებს.
19.11.2017
შემაჯამებელი სამუშაო #1
 მოცემული სიტყვებიდან უნდა ამოარჩიონ
ამა თუ იმ ასოზე დაწყებული სიტყვა და ჩაწერონ რვეულში.

    1
შეუძლია სხვადასხვა ასოზე ჩაწეროს სიტყვები მცირე შეცდომებით.
26.11,2017
მარტივი სიტყვების შესწავლა (здравствуй,
до свиданья, меня зовут და ა.შ.) თემაზე  „გაცნობა“.

     1
შეუძლია გაიმეოროს ახალი სიტყვები,მაგრამ უჭირს დამახსოვრება.
                                                                     



                                                        სსსმ მოსწავლეთა შეფასება
    მოსწავლე        რუსუდან კ.                                                                                      0—1-4
    კლასი               9                                                                                                                                                               1—5-7
     საგანი              რუსული ენა                                                                                                  2—8-10
    მასწავლებელი     კლავდია ბულკათი
   


რიცხვი
                        აქტივობა
ქულა
              კომენტარი

25.09.2017
ხმოვანი ასო-ბგერები.
ასოების მოხაზულობის შესწავლა ნიმუშის მიხედვით
        
     1
შეუძლია ნიმუშის მიხედვით წერა, გადაწერა, მაგრამ დამოუკიდებლად ვერ ახერხებს.
8.10.2017
ხმოვანი ასო- ბგერების წერა და წარმოთქმა.
აუდიო სა ვიდეომასალის გამოყენაბა.
ნასწავლი ასოების ამოცნობა სიტყვებში.

     0
არ შეუძლია ბგერების წარმოთქმა და განმეორებაერთმანეთში
ერევა.
15.10.2017
ხმოვანი ასო- ბგერების წერა და წარმოთქმა. სიტყვების შესწავლა ნასწავლი ასოებზე


      0
 უჭირს წერა სიტყვების,  ვერ კითხულობს.
22.10.2017
თამაში: „იპოვე ასო“
მოსწავლემ უნდა იპოვოს დასახელებული ასო ბარათებში, რომლებზეც გამოსახულია
ანბანის ყველა ასო.

      1
ხალისით ერთვება ამ აქტივობაში,
შეუძლია იპოვოს ბარათზე ასო, ხშირად ერევა ერმანეთში.
29.10.2017
„ასოს ხატვა“
მასწაცლებლის თხოვნით სამუშაო რვეულში მოსწავლე  „ხატავს“ თანხმოვან ასო-ბგერებს

     1
შეუძლია  მოხაზოს, „დახატოს“ ასოები.
12.11.2017
გადაწარა. მოსწავლე იწერს დაფიდან ნასწავლ ასოებზე დაწერილ სიტყვებს, მოკლე ფრაზებს

    1
შეუძლია დაფიდან გადაწერა, მაგრამ უშვებს შეცდომებს.
19.11.2017
შემაჯამებელი სამუშაო #1
 მოცემული სიტყვებიდან უნდა ამოარჩიონ
ამა თუ იმ ასოზე დაწყებული სიტყვა და ჩაწერონ რვეულში.

    1
შეუძლია სხვადასხვა ასოზე  სიტყვების ამოწერა, მაგრამ უშვებს შეცდომებს.
26.11,2017
მარტივი სიტყვების შესწავლა (здравствуй,
до свиданья, меня зовут და ა.შ.) თემაზე  „გაცნობა“.

     1
შეუძლია გაიმეოროს ახალი სიტყვები,მაგრამ უჭირს დამახსოვრება.

Комментариев нет:

Отправить комментарий